Comunicación Social y Periodismo
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Recent Submissions
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ESTRATEGIA COMUNICATIVA PARA CONTRIBUIR AL POSICIONAMIENTO Y FORTALECIMIENTO EN VENTAS DE LA EMPRESA PCL (PRODUCTOS DE CAUCHO Y LONA) EN PLATAFORMAS VIRTUALES
The present work postulated the creation of a communication strategy for the positioning and strengthening in sales of the PCL company (products of rubber and canvas) on virtual platforms, for that, it relied on four ... -
ESTRATEGIA DE COMUNICACIÓN PARA LA GENERACIÓN DE UNA PERCEPCIÓN POSITIVA DE LA IMAGEN DEL MUNICIPIO DE CORINTO CAUCA DIRIGIDA A CORINTEÑOS A TRAVÉS DE LA RED SOCIAL FACEBOOK EN 2019
The development of this investigation involves a collection of perceptions of the inhabitants of Corinto - Cauca, to achieve an approach to the image they have on their territory. Hence the design of a communication strategy ... -
DISEÑO DE UNA ESTRATEGIA DE COMUNICACIÓN EXTERNA, PARA FORTALECER LA MARCA CV MONTAJES A GRAN ESCALA EN POTENCIALES CLIENTES DE CALI A TRAVÉS DE LAS REDES SOCIALES INSTAGRAM Y FACEBOOK
It proposes the design of an external communication strategy for the strengthening and positioning of the brand CV assemblies on a large scale, specifically on the social networks Facebook and Instagram. This proposal ... -
ANÁLISIS DE LA TRANSFORMACIÓN DE LAS FEMINIDADES DE LAS MUJERES ASISTENTES A “RUTA PACÍFICA” A TRAVÉS DE LOS VÍNCULOS COMUNICATIVOS, DURANTE EL SEGUNDO SEMESTRE DEL AÑO 2019 EN CALI, VALLE
This research work was born from the idea of analyzing the transformation of femininity of the women attending Ruta Pacifica through the links communicative, during the second semester of 2019 in Cali, Valle. Initially, ... -
ANÁLISIS SEMIÓTICO DEL SIGNIFICADO DE LOS ELEMENTOS ERÓTICOS EN CUATRO ESCENAS DEL SEGUNDO CAPÍTULO DEL MANGA YAOI JUNJOU ROMÁNTICA PARA SU POSTERIOR COMPARACIÓN CON LAS PERCEPCIONES DE CINCO INTEGRANTES DEL GRUPO DE FACEBOOK “YAOISMO SIN LÍMITES"
In the following work, the meaning of erotic elements in four scenes from the second chapter of the manga yaoi Junjou Romántica was analyzed through semiotics for later comparison with the perceptions of five members of ... -
ANÁLISIS DE LA INFLUENCIA DEL BLOG VOGUE EN LAS TENDENCIAS DE MODA TEXTIL QUE REPRODUCEN LAS JÓVENES INTEGRANTES DE LA CATEGORÍA AVANZADA DE LA AGENCIA DE MODELAJE EL MOLINO EN EL PERIODO 2020-1
This research focuses on a qualitative methodology of an analytical and descriptive character, based mainly on the theory of the school of communication: Palo Alto, but two more were taken as a reference for specific aspects ... -
LA PERDURACIÓN DEL PATRIMONIO CULTURAL INMATERIAL DE CALI A TRAVÉS DE LOS RELATOS DE LOS MIEMBROS DE LA ORGANIZACIÓN CASA NARANJA, RELACIONADO CON LOS PERSONAJES: JOVITA FEIJOÓ, EL LOCO GUERRA Y RIVERITA DEL DESFILE CALI VIEJO
The Intangible Cultural Heritage of Cali is all that Intangible Culture, a legacy of our ancestors that are not objects, monuments or collections, but everything that becomes a tradition and that has managed to endure ... -
UNA MIRADA DESDE LA COMUNICACIÓN PARA EL CAMBIO SOCIAL AL PRODUCTOR AGROECOLÓGICO (RED ASAUCA) EN LA COTIDIANIDAD DE LOS JÓVENES UNIVERSITARIOS CALEÑOS (ESTUDIANTES DE INGENIERÍA INDUSTRIAL UNICATÓLICA) EN TORNO AL CONSUMO Y PRODUCCIÓN DE ALIMENTOS EN SANTIAGO DE CALI
The present research work theoretically concentrates on the line of communication for social change, agroecology, production habits and food consumption; aims to study from communication for the social change the social ... -
FORMULACIÓN DE UN PLAN DE MEJORAMIENTO DE LA COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL PARA LA EMPRESA ACUAVALLE S.A. E.S.P. PERIODO 2020-2024
The objective of the research is to propose a redirection to the strategic plan for the company ACUAVALLE S.A E.S.P., from the area of communications from an internal and external perspective, using a qualitative inductive ... -
PROPUESTA DE PLAN DE MEJORAMIENTO EN LA COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL PARA LA ALCALDÍA DE RESTREPO VALLE
This strategic management report aims to build a proposal for a strategic plan that strengthens the organizational communication and accountability of the Mayor of Restrepo Valle del Cauca, 2016-2019 period. In the mixed ...