Buscar
Mostrando ítems 1-6 de 6
La participación de la comunidad Ricaurteña vista desde la comunicación social en el proyecto planeación y diseño participativo del sistema de tratamiento de agua potable en la localidad de Ricaurte, municipio de Bolívar Valle
The following research work makes a search of the lines of social communication such as participatory, popular, alternative, for social change and for development within the framework of the project Participatory planning ...
Análisis de la comunicación en el proceso organizativo de movimientos sociales. Caso: Red de mercados agroecológicos del Valle del Cauca “Alimentos de vida”
This academic research made a review of the lines of communication (for development, alternative and participatory for social change) present in the creation of social movements, which resist the logic of current development ...
Análisis de estrategias de comunicación e interacción entre la personería municipal de yumbo con la comunidad: caso líderes comunitarios
The purpose of this paper was to analyze the communication and interaction strategies between the Yumbo municipal personality and the community: community leaders. Taking the problem question as a starting point What type ...
Estrategia de comunicación participativa para el fortalecimiento de la huerta agroecológica de la institución técnico industrial multipropósitos sede Santa Luisa, ubicada en la vereda La Sirena
This research work sought to create a proposal for the design of a participatory communication strategy for the strengthening of the agroecological school garden of the educational community of the Multipurpose Industrial ...
Análisis de las prácticas de comunicación participativa presentes en el fútbol que practican en la cancha Wembley, ubicada en la comuna 18, barrió Melén-dez, Santiago de Cali
This work focuses on analyzing the participatory communication practices present in the Wembley court that football can generate by having it as a meeting point in the Meléndez neighborhood, district 18 of the city of Cali, ...
Análisis comunicativo del mensaje de la línea de productos saludables de colombina “colombina 100 %” a partir de las expectativas generadas en sus consumidores de 20 a 40 años
In the following research project, objectives are set to solve a need that arises between consumers from Caleños from 20 to 40 years old and a recognized brand of food products.
1. Determine the characteristics of the ...