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Mostrando ítems 1-10 de 11
Análisis comparativo de las estrategias comunicativas comerciales y los procesos de marketing digital desarrollados por Bershka y Gotrendier en la red social Instagram, para la fidelización de clientes y ventas de sus productos durante el periodo 2021-2 y 2022-1: una búsqueda sobre la estandarización de prácticas y estrategias comerciales digitales
This thesis analyzes digital marketing practices on the Instagram platform, from the Bershka and GoTrendier brands, to understand brand communication with its customers and how these mechanisms, through their dynamics, ...
Estrategia de comunicación externa para fortalecer la presencia en redes sociales de los perfiles de los programas juveniles del canal de televisión Telefamilia entre jóvenes de 14 a 25 años a través de Facebook Y YouTube durante el primer periodo del 2019 en Cali
The following research proposes an external communication strategy to strengthen the youth programs of telefamilia´s channel, among young people between 14 and 25 years of age in the social networks Facebook and YouTube ...
La influencia de las redes sociales en el estilo de vida saludable en mujeres de la jornada nocturna de la Fundación Universitaria Católica Lumen Gentium Sede Meléndez de Santiago de Cali
Cali has always been recognized as a competitive capital, taking into account that at this time not only gyms, but also parks have adequate environments for physical activity. Some of these events are convened by social ...
Importancia de las tecnologías de información y comunicación para el posicionamiento de hostales en la ciudad de Santiago de Cali
The purpose of this article is to publicize the influence that information and communication technologies (ICTs) have on the financial performance of hostels in the city of Santiago de Cali; In order to comply with the ...
Diseño de una estrategia de comunicación externa, para fortalecer la marca CV montajes a gran escala en potenciales clientes de Cali a través de las redes sociales Instagram y Facebook
It proposes the design of an external communication strategy for the strengthening and positioning of the brand CV assemblies on a large scale, specifically on the social networks Facebook and Instagram.
This proposal ...
Diseño de estrategias para impulsar el marketing digital y social en la Fundación Magenta cultura, deporte y desarrollo
This document corresponds to a research dynamic which complements the contents of the Strategic Management Seminar and that allows to integrate theories with applied investigative practice. The general objective is to ...
Análisis de incidencia de 13 caricaturas realizadas por “Matador” sobre el tema del asesinato de líderes y lideresas sociales, desde la firma del acuerdo de paz con las FARC hasta el fin del último gobierno Juan Manuel Santos, en las reacciones de 5 lectores en Facebook del diario el Tiempo manifestadas en cada una de las caricaturas
This research work aims to analyze the incidence of 13 cartoons made by 'Matador' on the subject of the assassination of social leaders, from the signing of the Peace Agreement with the FARC until the end of the last ...
Análisis del efecto persuasivo y comunicativo de la información divulgada y replicada sobre la vacunación contra el Covid 19 en la red social Facebook, sobre 3 nichos diferenciados con rango etario en la ciudad de Santiago de Cali. caso: barrio Andrés Sanín de Santiago de Cali, periodo 2022-1
The health situation that is currently being experienced around the world has led to content being uploaded through social networks regarding opinions about the Covid- 19 virus and its respective vaccines, changing the ...
Plan de marketing estratégico de la empresa Phopage SAS, orientado a fortalecer la presencia en ecosistemas digitales de sus clientes
The purpose of the degree project is to develop a strategic marketing plan oriented to the digital presence of companies through Phopage SAS, therefore, it is expected to cover a latent need that companies have regardless ...
Estudio de viabilidad para la creación de un restaurante de comidas rápidas Comic´m Sándwich en la ciudad de Cali
The objective of the research is to determine the viability of the restaurant sector for Comic'M Sandwich integrating the different marketing tools, and how they impact within the aspects of positioning, competitiveness ...