Listar Licenciatura en Educación Artística por título
Mostrando ítems 26-31 de 31
-
Resignificación del yo en la población de la Fundación RenaSeres a través de la pintura vista desde el modelo educativo expresionista y el arte como terapia
This research paper is to describe how the painting seen from art-therapy is a means of liberation and re-signification of “I” and may lead some users RenaSeres to an expression of feelings and thoughts, understanding users ... -
Sistematización de la experiencia del proceso teatral comunitario Luna Llena de la fundación Encuéntrate con la Cultura del corregimiento de Montebello (Cali)
Considering the problem of investigation that was identified when this research of systematization began, about the lack of express the experimental history of community theatre groups, was necessary to make a systematization ... -
Sistematización de la experiencia: construcción de ciudadanía desde el arte en el centro cultural Fe y Alegría “Abriendo Puertas” (2009 – 2018)
This experiences systematization recovers the history of Centro Cultural Fe y Alegría Abriendo Puertas from 2009 to 2018. Through the participation of a focal group and key informants, and the construction and description ... -
Sistematización del conocimiento de los monitores y demás actores del programa de sensibilización artística
This research work aims to systematize the knowledge originated in the development of the “Programa de Sensibilización en Disciplinas Artísticas”, a practice that links the Secretaría de Cultura Municipal and the vulnerable ... -
Talleres de dibujo y pintura para el aprovechamiento del tiempo libre para estudiantes preadolescentes del colegio Mayor San Francisco de Asís en jornada extraescolar
The intervention project was carried out during the month of November 2016 and the first months of the year 2017: January, February and March, benefited the population of Grades 4 to 7 of the Colegio Mayor San Francisco ... -
Tejiendo comunidad con hilos teatrales: aporte a la formación de liderazgo comunitario a partir de ejercicios teatrales, para niños y niñas en el barrio Poblado 1 de la ciudad de Cali
The present work of degree, addresses the relationship between the performing arts and training for community leadership. How, through theatrical exercises, contributions can be made that involve children from 7 to 10 years ...